Sunday, March 29, 2009

Kursus Masakan Western


My husband...yg kiri sekali..with his 'students...


Weekend baru ni jugak, my hubby mengajar masakan Western kepada peserta anjuran Kementerian Luar Bandar. Anak aku yg pergi jenguk abah dia kat kitchen Politeknik kata "Pandai lah abah masak...kenapa dia tak masuk AFC? (Asian Food Channel)...hehe...Dan anak aku yang no 3 ni jugak lah bercita-cita nak jadi Chef. Ada je 'projek' dia kat dapur...goreng telur, buat maggie, masak air..."..pastu yg kena kemas...mak nyerrrr jugak..grrrrrrrrrrrr!!!


Hafizy, baju hijau....Chef in the making...tapi kali ni jadi 'food tester' dulu ..(bawak kengkawan sekali!)


Waahh...dah terrer nampakk.....


Tengok betul-betul....



Fish and Chips...


Bread Pudding


Gambar kenangan le nih....


Tapii...bila kat rumah...dia 'gantung apron!'....


3 comments:

Anonymous said...

Salam kenal..

Alamak kak...jeles saya.Kongsi la resipi

Kak Z said...

Salam kenal gak..

Hubby yang ngajar. Resipi tak tanya pulak kat dia. Sebab kalau buat kat rumah, which is once in a blue moon pun, akak bagi dia buat. Kita relax sekali sekala. Tu yg tak mintak resipi kat dia. Tak pe, kalau dpt nanti kita post dlm blog.

Geram tengok your jubah. Nak satu boleh tak? Kalau order, bila boleh dapat ek?

admiral cruise said...

Saya ingin mengikuti Kursus Masakan Western.

Di mana saya boleh dapatkan kelas tersebut dan no telefon dan siapa yang saya boleh hubungi.

Berapa bayaran kurus untuk bagi setiap satu sesi kursus.

Mohon mendapat jawapan.

admiral.cruise@ymail.com

talian 019-7554341
012-3704341

admiral cruise